Tirsdag er barnas dag i Misjonskirken!

For aldersgruppen 2.-7. klasse har vi Kompis, dans og speider. Sangknøttene er koret for de fra 3 år- 1.klasse.
Følg «Supertirsdag» på Facebook for oppdateringer og informasjon.

Velkommen!

Sangknøttan

For barn fra tre år til 1. klasse, har koret Sangknøttan et tilbud i oddetallsuker kl. 17:30-18:30, som både er gøy og lærerikt!

Vi har først en sangstund, før vi spiser kveldsmat sammen.

#Dans

#Dans møtes i oddetallsuker kl. 17-18.00. Dette er for både gutter og jenter mellom 2.-7. klasse.

Med gøy musikk og bevegelser ønsker vi å
danse for Jesus!

Kompis

KOMPIS er for barn fra 2. – 5. klasse. Vi møtes i partallsuker fra kl. 17-18.15.

På KOMPIS har vi det gøy sammen. Vi har leker og konkurranser, kreative aktiviteter, og blir kjent med hverandre.

Speider

Speideren i Randesund misjonskirke MSK er for gutter og jenter fra 2. klasse og oppover. Vi møtes i kirka på tirsdager fra kl. 18.00-19.15. Sentralt i det å være speider i Norge står friluftsliv, vennskap, samarbeid og opplevelser.

Aldersinndeling er
– Flokk (småspeideren): 2.-4. klasse
– Tropp (storspeideren): 5. klasse og oppover.
– Rovere: fra 16 år og oppover.

Vi tilbyr også utleie av kanoer. Er dette ønskelig så ta kontakt med Roy Helge Utsogn.

Kontaktpersoner på speideren er:
Gruppeleder: Roy Helge Utsogn – 99559288 – roy.helge.utsogn@gmail.com
Marianne L. Utsogn – 93039944 – marianne.utsogn@gmail.com